Avrasya Terminal İşletmeleri A.Ş. olarak Royalcert Belgelendirme ve Gözetim Hizmetleri A.Ş. tarafından yapılan çalışmalar sonucunda ISO 9001:2008 belgesi almaya hak kazanmıştır.
KALİTE POLİTİKAMIZ
AVRASYA’nın Kalite Politikası Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcısı tarafından belirlenmiştir. Bu politika şirketimizin kalite anlayışı ile ilgili temel prensipleri kapsamaktadır. Kalite politikasının benimsenmesi ve uygulanması için çalışan personel eğitilmiştir. Kalite politikasına bağlı olarak “Kalite Hedefleri” tespit edilmiş olup, yönetimin kalite sistemini gözden geçirme toplantılarında irdelenerek, ulaşılma düzeyi belirlenmekte ve periyodik olarak güncelleştirilmektedir.
Seyahate çıkacak olan yolcular ile otobüsçüler arasındaki iletişimi en iyi şekilde sağlamak, teknolojiyi takip ederek otogarda en iyi hizmeti sunmak temel ilkelerimizdir.
Amacımız, hizmet kalitemizi yükseltmek, yolcu ve firma çalışanlarının ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda rahat ve güvenli bir ortam sağlayarak yolcu ve firma çalışanlarının memnuniyetlerini en üst düzeye çıkarmaktır.
KALİTE HEDEFLERİ
• Müşteri şikâyetlerini azaltmak
• Personelimize yeterli otogar işletmeciliği eğitim vermek
• Teknolojiyi yakından takip ederek teknik ekipmanımızı ve otogar hizmet birimlerini yenilemek
• Şirketin karlılığını arttırmak
• Hizmet verilen sektör temsilcilerimizi ve vatandaşlarla tüm haberleşme vasıtalarını kullanarak yeterli seviyede iletişim kurmak,
Sonuç olarak modern, teknolojik imkânlardan en üst seviyede faydalanan ve hizmete sunan, İSO 9001 kalite standartlarında en iyi otogar işletmeciliği yapabilmektir.
ISO 9001:2008 BELGEMİZ